Laat jouw aankoop van Vendulion ophalen en bezorgen

Voordeliger en makkelijker dan zelf een busje huren
Tuut! Tuut!
🎶 Radar love
🎶 Born to be wild
🎶 On the Road Again
🎶 See you later, alligator
Breng it on!
van

Regel het transport in 3 simpele stappen!

Stap 1: Bekijk de prijs en boek je transport

  • Vul het ophaal- en afleveradres in
  • Voeg het kavelnummer toe en upload factuurbewijs als pdf
  • Selecteer eventuele extra services zoals een extra sjouwhulp
  • Vul je contactgegevens in en betaal

Stap 2: Je ontvangt het exacte tijdvak

  • Je ontvangt je bevestiging via de email
  • De avond voor het transport ontvang je het exacte tijdvak en de contactgegevens van de koerier. Zo kunnen jullie elkaar op de hoogte houden en verloopt het transport soepel en efficiënt
  • Heb je vragen over je boeking? Kijk dan hier

Stap 3: De koerier komt in actie!

  • De koerier haalt de spullen op en levert ze binnen het afgesproken tijdvak af. Heb je vragen over de bezorging? Bekijk de antwoorden hier
  • Met behulp van de live tracking-functie kun je de koerier volgen en op de hoogte blijven van de voortgang van het transport
  • Als de koerier te laat is door bijvoorbeeld drukte op de weg, zal hij zijn best doen je hiervan op de hoogte te houden
  • Zodra de spullen zijn afgeleverd, dien je ontvangst te bevestigen en zal de koerier worden uitbetaald. Tot slot kun je de koerier en de service beoordelen
Lees meer

Onze koeriers zijn al meer dan 100.000 keer beoordeeld!

Over koerier Berkan

(5.0)
Hele vriendelijke vent! Goede communicatie!

Over koerier Ronald

(5.0)
Prima verzorging en prima op tijd, vriendelijke bezorgers.

Over koerier Ingo

(5.0)
Super vriendelijke mannen!

Over koerier Ulgino

(5.0)
De koerier belde netjes vooraf even dat hij er bijna was. En ging allemaal heel soepel

Over koerier Sandor

(5.0)
Aardige koeriers, op tijd en ook geholpen oude bank te verplaatsen! Goede service
Toon meer reviews

Veelgestelde vragen

Wat kost een transport en hoe vraag ik een offerte aan?

De kosten voor transport via Brenger worden bepaald op basis van verschillende factoren, waaronder de afstand, de afmetingen van het product dat je wilt verzenden, en eventuele extra services die je wenst.

Op onze homepage kun je de prijs voor jouw transport berekenen. Vul alle informatie in. Daarna verschijnt de totale prijs. Je ziet tijdens het proces hoe de prijs is opgebouwd.

Worden de spullen gegarandeerd bezorgd als ik een transport boek?

Alle transportverzoeken binnen Nederland, (m.u.v. Waddeneilanden), België en Duitsland worden gegarandeerd bezorgd. Echter kan het een enkele keer voorkomen dat we geen koerier hebben kunnen vinden voor jouw transport op de datum van jouw voorkeur. In dat geval zal onze klantenservice contact met je opnemen om je transport te verplaatsen.

Voor sommige opdrachten geldt er geen garantie. Deze opdrachten kunnen niet vooraf worden betaald en worden niet gedekt door onze schadeverzekering:

  • Het transport bevat één of meerdere artikelen die groter zijn dan 400x180x160 cm;
  • Het totale volume van het transport is groter dan 5 m³;
  • Het totale gewicht van de items is zwaarder dan 200 kg;
  • Het transport moet naar een afvalstation;
  • Het gaat om etenswaren;
  • Het betreft een aanhangwagen/aanhanger of piano;
  • Het betreft een organisme (planten/dieren);
  • Het transport betreft een gebied buiten het standaard transportgebied: Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden), België en Duitsland.

Omdat deze uitzonderingen niet binnen ons concept vallen kunnen wij niet garanderen dat een koerier zo’n transportverzoek oppakt. Echter, lukt het ons toch vaak om een koerier te vinden. Dit is alleen niet het geval voor transporten zwaarder dan 200kg. Hier kun je geen transport voor plaatsen omdat de koeriers dit niet kunnen vervoeren.

Hoe weet ik hoe laat de koerier komt?

Om 20.00 uur de avond vóór het transport ontvang je per email de naam van de koerier en het tijdvak waarin hij of zij komt. Twee uur voor aanvang van het tijdvak kan je de koerier volgen op de Track & Trace pagina en krijg je zijn of haar contactgegevens. De koerier neemt in de regel altijd een halfuur voordat hij of zij aankomt contact met je op.

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?

Alle spullen die via Brenger worden verstuurd zijn tijdens het transport van voordeur tot voordeur standaard verzekerd tegen schade en diefstal tot €500.

In specifieke gevallen wordt de schade niet gedekt:

  • Schade aan het product die binnenshuis ontstaat wanneer de vervoerder de spullen tilt of helpt bij het tillen op het ophaal- of afleveradres;
  • Schade aan glas, spiegels, steen, computers, piano’s, aanhangers, printers, etenswaren, planten, dieren, geld en geldwaardig papier, lijfsieraden, kunst en antiek/antiquiteiten;
  • Schade aan een product dat groter is dan 400x180x160 cm;
  • Schade aan een product dat in een opdracht valt die in totaal zwaarder is dan 200 kg;
  • Schade aan iets anders dan het product, zoals het huis of de tuin;
  • De koerier is niet aansprakelijk voor schade aan het product die niet was te constateren bij het ophaaladres, bijvoorbeeld bij interne schade die niet zichtbaar is aan de buitenkant van het product.

Je kan zelf voorzorgsmaatregelen nemen om het risico tot schade te beperken. Verpak en zeker je spullen, gebruik het juiste verpakkingsmateriaal en overweeg aanvullende verzekering an te schaffen voor waardevolle artikelen.

In het geval dat er schade ontstaat verzoeken we je om het schadeformulier binnen 48 uur nadat de spullen zijn geleverd in te vullen. Ons team zal het dossier beoordelen en binnen twee werkdagen contact met je opnemen. Afhankelijk van de schade zullen wij je tegemoet komen in het herstel, of de waarde van het product vergoeden (tot €500)

Mocht je nog niet alle benodigde informatie voorhanden hebben, vragen we je nog steeds om het formulier binnen 48 uur in te vullen. We zullen dan contact opnemen om het dossier aan te vullen.

Voor vragen of opmerkingen kan je altijd een mail sturen.

Kan het op een specifiek tijdstip en/of datum worden opgehaald of afgeleverd?

Jazeker, bij het plaatsen van het transport kan je altijd de datum selecteren. Vervolgens kan je kiezen voor een flexibel tijdvak van 9:00 tot 18:00 of een specifiek tijdvak tegen extra betaling.

Kan de koerier met sjouwhulp, laadklep, palletwagen, verhuislift, etc. komen?

Een koerier via Brenger komt standaard in een bestelbus met verhuisdekens en spanbanden. Zijn er extra hulpmiddelen nodig om jouw spullen in en uit te laden, dan kan je extra services toevoegen aan jouw boeking. Het is jouw verantwoordelijkheid dat spullen met de gekozen service te laden zijn. Via ons “Extra services” pakket kun je de volgende opties bijboeken:

  • Extra persoon: de koerier komt met een extra man, handig als er geen hulp aanwezig is op een van de adressen.
  • Laadklep: de koerier komt met een bus met laadklep, handig om bijv. spullen op wielen te laden.
  • Laadklep en palletwagen: de koerier komt met een bus met laadklep en palletwagen, handig om bijv. zware pallets te laden.
  • Laadklep en een extra sjouwhulp: de koerier komt met een bus met laadklep en een extra sjouwhulp.

Let op! De volgende services biedt Brenger niet, schakel hiervoor zelf een externe service in:

  • Een verhuislift
  • Demontage
  • Verpakkingsmateriaal
Bekijk alle FAQ’s

Brenger werkt samen met

whoppah
Troostwijk
Reliving
Loods 5
OVV partner
Marktplaats partner

Koerier voor ophalen en bezorgen van jouw veilingaankoop

Heb je een kavel op een veiling gewonnen en zoek je een betrouwbare koerier om deze op te halen en te bezorgen? Dan ben je bij Brenger aan het juiste adres! Met ons platform regel je snel en eenvoudig het transport van jouw veilingaankoop. We zorgen ervoor dat jouw opdracht gekoppeld wordt aan een ervaren en professionele koerier die de route rijdt. Zo profiteer je niet alleen van voordelig transport, maar draag je ook bij aan een duurzamere wereld en help je de koerier om meer te verdienen op zijn rit.

Het proces is simpel: plaats je transportopdracht op ons platform en kies de ophaaldatum van de veiling. Daarnaast selecteer je de tijdvakken waarin je wilt dat jouw aankoop wordt afgeleverd. Je hoeft je geen zorgen te maken over het regelen van de details; ons platform begeleidt je stap voor stap en maakt het regelen van de betaling eenvoudig en veilig. Zodra alles is geregeld, ontvang je een bevestiging per e-mail met de gegevens van de koerier. Je krijgt precies te weten wanneer jouw aankoop wordt opgehaald en in welk gekozen tijdvak je de levering kunt verwachten.

Met Brenger wordt jouw veilingaankoop efficiënt en zorgeloos van de veiling naar jouw voordeur gebracht. Of het nu om grote of kleinere kavels gaat, onze koeriers zorgen voor een professionele en betrouwbare service. Hierdoor bespaar je tijd en moeite, terwijl je profiteert van een competitieve prijs en de wetenschap dat je kiest voor een duurzamere transportoplossing. Boek vandaag nog jouw transportopdracht en ervaar zelf het gemak van Brenger voor al jouw veilingaankopen!

Ontdek meer

Verminder jouw CO2-uitstoot door Brenger te gebruiken

Wij koppelen jouw transport aan de koerier die de route toch al rijdt. Door niet zelf op en neer te rijden en een Brenger koerier het te laten meenemen, bespaar je gemiddeld 48.4 kg CO2💨  op een transport van 220 km. Dat staat gelijk aan de uitstoot van 26,8 hamburgers 🍔 of 89,8 douchebeurten 🚿.

In totaal hebben wij al meer dan 4.095 ton aan CO2 bespaard.

Ontdek meer